tykkään:
kesästä
juhlimisesta
musiikista
puhumisesta
nukkumisesta
lenkkeilystä
ratsastamisesta
aidoista ihmisistä
rakastumisesta
uimisesta
saunomisesta
ruuasta
suklaasta
fyysisestä tekemisestä
miehistä
hyvästä seksistä
lämpimistä keleistä
auringon ottamisesta
vihaan:
hiiriä ja rottia
odottamista
krapulaa
kylmää
naisten päiviä
siivoamista
paskan puhujia
kultalusikkasuussa syntyneitä
aikaisia heräämisiä
itikoita ja paarmoja
huumeita
lihavien ihmisten ulkomuotoa
sanaa "dietti"
paikoillaan olemista
"piilokaljuja"
narsisteja
naisten hakkaajia
kiirettä
olen:
167 cm
koti-ihminen (tarvitsen omaa aikaa)
järjestelijä ihminen
hyvä komentelemaan ja valittamaan
räväkkä
empaattinen (jossain määrin)
esteetikko
muuta:
puhun, puhun ja puhun.
Kommentit